Klachtenreglement
Hoe goed alle medewerkers Happy KidsCare hun best ook doen, het kan altijd gebeuren dat je iets ziet of ervaart waar je je niet in kunt vinden.
Wij vragen je, als je niet tevreden bent of ongenoegen hebt over één van onderstaande zaken, om ons dit te laten weten. Wij kunnen dan gezamenlijk proberen een oplossing te vinden om tot elkaar te komen.
- een gebeurtenis
- een situatie
- de organisatie
- een beleidsonderdeel
- de handelswijze van een medewerker/ster binnen de groep van je zoon/dochter
Je kan je ongenoegen op meerdere manieren kenbaar maken:
– informeel: mondeling bij het desbetreffende Happyteam member of directie
– formeel : schriftelijk door een mail en/of het daarvoor bestemde klachtenformulier te sturen naar het Happyteam member of de directie.
Binnen 6 weken na de melding hoort u van ons hoe de afhandeling verder verloopt en zullen we een gesprek met elkaar inplannen. Deze termijn kan indien nodig met
4 weken worden verlengd, hierover zullen we je dan tijdig berichten.
Downloads
Download hier het formulier om in te vullen en/of het reglement om door te lezen:
Klachtenformulier
Klachtenregelement